Coffee people
Meist
Kohvi päritolu
Koolitused
Blogi
Rainforest Alliance
Pood
Pood
Kohviseadmed
Ärikliendile
Kontoritele
Ho/Re/Ca
Kontakt
et
ET
EN
Ostukorvi ülevaade
Ostukorv on tühi!
Toodete vaatamiseks siin, lisa need ostukorvi
Blogi
6.01.2021
COFFEE PEOPLE: VÄIKEETTEVÕTTE EDU PEITUB MULTITALENTIDES
Coffee People’i eesmärk on muuta kohvi päritolu selgemaks ning näidata otse ja ausalt, millises farmis on kohv kasvatatud.
Piia Võrk
Koolitaja ja HoReCa müügiesindaja
18.12.2020
JUST SEE ON ÜKS ERILISEMAID KOHVISID EESTIS
Coffee People otsib kogu maailmast haruldasi kohviistandusi. Otsingud on olnud vägagi viljakad.
Autor: Piia Võrk
7.12.2020
MIS HAPPELISUS ON KOHVIS?
Kvaliteetse röstimise käigus on oluline leida tasakaal happelisuse, täidluse ning magususe vahel.
Autor: Piia Võrk
7.12.2020
KUIDAS PUHUTAKSE ERIKOHVILE SISSE HING JA MAITSE?
Igal kohvisordil on oma lugu ja nägu ning kohvi maitset kujundavaid tegureid on üsna mitu.
Autor: Piia Võrk
18.11.2020
MIS ON ROBUSTA?
Robusta ehk Coffea canephora on suuruselt teine kohvipuuliik, mis on laialdaselt levinud Vietnamis, Indoneesias ning Brasiilias.
Autor: Piia Võrk
4.11.2020
KUIDAS TÖÖTLEMISMEETOD MÕJUTAB KOHVI MAITSET
Räägime lahti kolm peamist töötlemismeetodit ning arutame, kuidas need omakorda mõjutavad meie loodust ja ka maitset.
Autor: Piia Võrk
1.11.2020
KOHVI KASVATAMINE
Kohv on üks vähestest rahvusvaheliselt kaubeldud tarbekaupadest, mille tootmine ei toimu suurtes istandustes, vaid enamasti väikeettevõtjatest farmerite poolt.
Autor: Piia Võrk
4.10.2020
ELU ON LIIGA LÜHIKE, ET TARBIDA KRÄPPI
Kõik inimesed, kes joovad kohvi on vähemalt kord elus saanud maitsta nii head kui halba kohvi
Autor: Piia Võrk
4.09.2020
KUIDAS ÕIGESTI KOHVI VALMISTADA
Kohvi valmistamisel on mõned üldised reeglid, millest võiks juhinduda, et saada kätte parimad maitsed:
Autor: Piia Võrk
3.09.2020
KUI KOHV ÜLDJUHUL SULLE EI MAITSE, OLED KESKMISEST PAREMA MAITSETAJUGA. KUIDAS NII?
Oma Maitse Toidujutud saates teemaks eestlaste poolt väga armastatud kohvijoomine.
Autor: Piia Võrk
1
2
3
4
5